ביטוח בריאות קולקטיבי

לעובדי וגמלאי הטכניון ובני משפחותיהם


פוליסת ביטוח בריאות לעובדי הטכניון ובני משפחותיהם שודרגה כמפורט בקישור כאן.         

השדרוג תקף החל מתאריך 1.8.2020.

נהלי התביעה והשרות, באמצעות סוכנות מדנס, ללא שינוי וכפוף למגבלות תקופת הקורונה.


הקלטת מפגש פוליסת ביטוח בריאות – לחצו כאן כדי לצפות בהרצאה שניתנה ב- 2.2.21.

למצגת – לחצו כאן למעבר למצגת שהוצגה בהרצאה.

לשאלות ותשובות בעקבות מצגת פוליסת ביטוח הבריאות – לחצו כאן לדף שאלות ותשובות.


קבלת קהל שוטפת בטכניון

  • יום שני, בין השעות 9:30-13:30, בחדר הסוכנים  (ליד המדרגות מצד ימין) בבניין מועדון העובדים.
  • שם הנציג/ה:  ישראל
  • טלפון פנימי (בשעות קבלת קהל ) – 5890 לקביעת תור והתייעצות טלפונית

מידע לגבי קבלת קהל של נציג מדנס בטכניון

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • ניתן לתאם עם ישראל פגישה בזום – בטלפון 073-2128238 | נייד: 073-2128238
  • מס' טלפון לניהול שיחת וואטסאפ – 052-8259424
  • לכתובת דוא"ל של חברת "מדנס" – לחץ כאן.
  • מוקד פניות עובדים – במקרה של אירוע ביטוחי רפואי, חובה לפנות למוקד "מדנס" או לנציגות הסוכנות בטכניון.
  • שימו לב: ביטוח הבריאות מסובסד לאוכלוסיות הבאות: עובדי הטכניון, עובדי מוסד – דור א' ודור ב'.
  • מסלול לקביעת תור מהיר 

 


פעילות שוטפת

החל מה- 1.6.18 פוליסת ביטוח הבריאות הקולקטיבית של הטכניון מופעלת ע"י חברת "הפניקס".

סוכנות הביטוח המטפלת בציבור המבוטחים בקולקטיב הטכניון – היא סוכנות "מדנס".


 

**  פוליסת ביטוח הבריאות – למעבר לפוליסה החדשה ב"הפניקס" לחץ כאן **


הצטרפות לפוליסה

ניתן להצטרף לפוליסה ללא הצהרת בריאות ("חלון הזדמנויות") במצבים הבאים: 

  • עובד חדש ובני משפחתו בשלושת החודשים הראשונים מעת תחילת העבודה.
  • הולדת בן משפחה חדש (בן, נכד) בשלושת החודשים הראשונים מעת הלידה.
  • חתן/כלה חדש במשפחה (לעובד, בן, נכד) בשלושת החודשים הראשונים מעת האירוע.

בכל שאר המקרים (מעבר לחלון ההזדמנויות) תמיד ניתן לצרף ולהצטרף בכפוף למילוי הצהרת בריאות.

  • לתשומת לב: תנאי לצרוף בן משפחה לרבדים השונים ו/או הצטרפות לעובד לרבדים נוספים הינו הצטרפות העובד/גמלאי לרובד בסיסי (הצטרפות עובד לרובד הבסיס מתבצעת אך ורק במשאבי אנוש) !!!
  • צוות מחקר – צוות מחקר ובני משפחותיהם יכולים להצטרף לביטוח הבריאות הטכניוני. הרובד הבסיסי ימומן ע"י העובד, כמו שאר הרבדים ככל שייבחרו לביטוח. להצטרפות לביטוח, באמצעות סוכנות מדנס, נדרש מסמך הפנייה ממח' משאבי אנוש במוסד הטכניון.

ביטוח בריאות לאחר הפסקת עבודה

עובד אשר פורש לגמלאות (או פרישה מוקדמת לפנסיה) יוכל להמשיך את הביטוח הקולקטיבי לו ולמשפחתו במימון אישי (כולל רובד הבסיס). נדרש למלא טופס מתאים להסדרת אמצעי התשלום תוך 3 חודשים מעת הפרישה.

עובד אשר הפסיק עבודתו בטכניון/מוסד לאחר יותר מ- 10 שנות עבודה רציפות בטכניון/מוסד יוכל להמשיך את הביטוח הקולקטיבי לו ולמשפחתו במימון אישי (כולל רובד הבסיס). נדרש למלא טופס מתאים להסדרת אמצעי התשלום תוך 3 חודשים מעת הפסקת העבודה.

עובד אשר עזב את הטכניון/מוסד לאחר פחות מ- 10 שנות עבודה לא יוכל להמשיך את הביטוח הטכניון הקולקטיבי לו ולמשפחתו. עומדת לזכות העובד ובני משפחתו המבוטחים להצטרף לביטוח פרטי ללא הצהרת בריאות בחברת הפניקס, עד 3 חודשים מעת העזיבה. נדרש למלא טפסים מתאימים באמצעות סוכנות מדנס.

חובה להסדיר נושאים אלו עם ובתאום סוכנות מדנס.


קבלת קהל שוטפת בטכניון

  • ימים שני וחמישי, בין השעות 9:30-13:00, בחדר הסוכנים  (ליד המדרגות מצד ימין) בבניין מועדון העובדים.
  • שם הנציג/ה:  ישראל
  • טלפון פנימי (בשעות קבלת קהל ) – 5890 לקביעת תור והתייעצות טלפונית.
  • לכתובת דוא"ל של חברת "מדנס" – לחץ כאן.

מוקד פניות עובדים – במקרה של אירוע ביטוחי רפואי, חובה לפנות למוקד "מדנס" או לנציגות הסוכנות בטכניון.

  •  שימו לב: ביטוח הבריאות מסובסד לאוכלוסיות הבאות: עובדי הטכניון, עובדי מוסד – דור א' ודור ב'.

הגשת תביעה

שימו לב דגשים חשובים:

  • קיים יתרון בבקשת/תיאום אישור מראש לתביעה מתוכננת (אם יש צורך בהגשת תביעה, מומלץ להתייעץ לפני האירוע הביטוחי/הרפואי עם סוכנות "מדנס").
  • בכל מקרה של תביעה ו/או אישור לכיסוי ביטוחי חובה לפנות לסוכנות מדנס, גם אם רופא מטפל מציע את שירותיו בנדון. הקפדה על כך תמנע מצבים של דחיית בקשה ויכולת מענה לבעיות ככל שיהיו.

כל המידע הרלוונטי לתהליך תביעה מפורט בקישור הבא – לחצו כאן למעבר לקישור.


בכל נושא שוטף, הצטרפות ו/או שינוי סטטוס ו/או קבלת מידע וכו' ניתן לפנות לנציגות מדנס בטכניון ו/או למוקד מדנס:

טלפון: 03-6380206  /  פקס': 03-6380399  /  מייל: technion@madanes.com

פנייה לייעוץ/סיוע לחברת פרש קונספט – ניהול סיכוני בריאות

שירותי החברה:- סיוע למבוטח בעת דחיית תביעה, סיוע במציאת רופאים מומחים.

בכל מקרה של בעיה בלתי פתורה, ניתן לפנות למשרד הארגון, במייל: m4@technion.ac.il


טפסים למעבר והצטרפות:

  • טופס הצטרפות לעובדים/גימלאים ובני משפחותיהם (מתחת לגיל 25) ללא הצהרת בריאות – לחצו כאן למעבר לטופס.
  • טופס מעבר מבוטח למעמד גמלאי (מימון עצמי של רובד בסיס) – לחצו כאן למעבר לטופס.
  • טופס הצטרפות לילדי העובדים/גימלאים הבוגרים (מעל גיל 25) ובני משפחותיהם ללא הצהרת בריאות – לחצו כאן למעבר לטופס.
  • טופס הצטרפות כולל הצהרת בריאות – קישור יעודכן בהמשך.

מידע כללי:


רפואה משלימה

הזמנת מטפלים ברפואה משלימה (מבוטח ברובד 2) באמצעות מוקד "הפניקס" טל: 3455*

  • בימים אלו עד להשלמת הפקת הפוליסות – ראשית, יש לפנות למוקד מדנס ולברר האם הופקה פוליסה עבורכם, במידה ולא מדנס יפנו לפניקס לקידום הפקת הפוליסה ורק אז ניתן לפנות ל"הפניקס". 

לרשימת מטפלים באתר ביקור רופא – לחצו כאן.

מידע לגבי התנאים בפרק 8 בפוליסה – לפוליסה החדשה ב"הפניקס" לחץ כאן


קישורים לאתרים

באם קיים ביטוח רפואי אחר פרטי או קולקטיבי – מה עושים?

באם קיים כעת ביטוח רפואי פרטי או קולקטיבי אחר (לך ו/או בן משפחה) להלן תהליך חשיבה לקבלת החלטה האם כדאי לרכוש פוליסת ביטוח הבריאות הקולקטיבי של הטכניון – לתהליך לחץ כאן.

 


ביטוח סיעודי

עקב הוראות החוק לא ניתן לבצע כעת ביטוח סיעודי קולקטיבי. ניתן להצטרף לביטוח סיעודי פרטי בכל חברת ביטוח וגם לתוכניות ביטוח סיעודי של קופות החולים.

מומלץ לבצע סקר מחירים ולבצע תכנון של תקופות (ביטוח מקרות מקרה או ביטוח אחרי סיום תקופת הביטוח של קופת חולים וכו'…), וסכום הביטוח הסיעודי בהתאם למקורות ההכנסה ויכולות המימון.

סוכנות מדנס תסייע לך בנדון, ככל שיתבקש.