לעובדי וגמלאי הטכניון ובני משפחותיהם
עקב המצב הביטחוני, החל מיום ה’ 10/10 – לא תתקיים קבלת קהל של ביטוח הבריאות בטכניון.
לקבלת מענה ניתן לפנות לסוכנות “מדנס” באחת הדרכים הבאות:
- טלפון שירות לקוחות – 03-6380206
- טלפון שירות בווטסאפ – 052-8259424
- נציג מדנס בטכניון – ישראל נאוי, טלפון: 073-2128238, מייל: INaui@madanes.com
עדכון לגבי הרפורמה בביטוחי הבריאות
בקישור המצ”ב (לחצו כאן) מסמך המתייחס לפוליסת הביטוח הקולקטיבית הטכניונית בעקבות הרפורמה בביטוחי הבריאות. אין שינוי במצב מבוטחי הטכניון (למבוטחים בביטוח פרטי – מומלץ לבדוק את הנושא).
תביעות בתחום התרופות
בקישור המצ”ב תמצאו ריענון הנחיות להגשת תביעות בתחום התרופות בביטוח הבריאות הקולקטיבי הטכניוני – לחצו כאן להסבר .
קבלת קהל שוטפת בטכניון
עקב המצב הביטחוני, החל מיום ה’ 10/10 – לא תתקיים קבלת קהל של ביטוח הבריאות בטכניון.
לקבלת מענה ניתן לפנות לסוכנות “מדנס” באחת הדרכים הבאות:
- טלפון שירות לקוחות – 03-6380206
- טלפון שירות בווטסאפ – 052-8259424
- נציג מדנס בטכניון – ישראל נאוי, טלפון: 073-2128238, מייל: INaui@madanes.com
- קבלת קהל בטכניון מתקיימת בין השעות 9:30-13:30 בחדר הסוכנים (ליד המדרגות מצד ימין) בבניין מועדון העובדים.
- שם הנציג/ה: ישראל
- טלפון פנימי (בשעות קבלת קהל ) – 5890 להתייעצות טלפונית (לפני הגעה מומלץ לוודא נוכחות הנציג טלפונית).
- שירות הלקוחות ב”מדנס”: 03-6380206
- שירות ווטסאפ: 052-8259424
- לכתובת דוא”ל של חברת “מדנס” – לחץ כאן.
- מוקד פניות עובדים – במקרה של אירוע ביטוחי רפואי, חובה לפנות למוקד “מדנס” או לנציגות הסוכנות בטכניון.
- שימו לב: רובד הבסיס בביטוח הבריאות מסובסד לאוכלוסיות הבאות: עובדי הטכניון (קבועים ו/או בניסיון לקביעות) עובדי מוסד – דור א’ ודור ב’.
- מסלול לקביעת תור מהיר
** פוליסת ביטוח הבריאות – למעבר לפוליסה המעודכנת ב”הפניקס” לחץ כאן. **
ריכוז טלפונים:
- מדנס – 03-6380206
- ווטסאפ – 052-8259424 – ניתוחים, תרופות לא בסל רובד הבסיסי.
- ביקור רופא – רובד רפואה משלימה 6101* mashlima@bikurofe.co.il
- מדיקל סנטר – רובד אבחון מהיר – 099592999
- פמי פרמיום – רובד מחלות קשות – 6560* checkup@femi.com רובד רפואת און-ליין
ביטוח הבריאות לעובדי הטכניון ובני משפחותיהם הוארך והורחב החל מ-1.11.2022.
קיימת אפשרות להצטרפות לפוליסת ביטוח הבריאות הקולקטיבי של הטכניון – *במילוי הצהרת בריאות*.
- להרצאת הזום המוקלטת – לחצו כאן למעבר להרצאה המוקלטת שהתקיימה בזום ב- 15.11.22.
- למצגת – לחצו כאן למעבר למצגת שהוצגה בהרצאה.
- לפוליסה – לחצו כאן לפוליסה המורחבת המעודכנת לנובמבר 2022.
- מכתב מפורט שנשלח לציבור העובדים – לחצו כאן למעבר למכתב מה- 7.9 – להסבר ופרטים נוספים.
תכנית ביטוח הבריאות הקבוצתית של עובדי וגמלאי הטכניון ובני משפחותיהם חודשה ל- 5 שנים נוספות וזאת החל מיום 01.11.2022. התוכנית החדשה, עם תוספות, שדרוגים ועדכונים, הוכנה לאחר חודשים בהם השקענו רבות בלימוד ובחינה מעמיקה של הנושא וגיבשנו תכנית בעלת תנאים ייחודיים בחברת הביטוח “הפניקס”. התוכנית מעניקה שירותים רפואיים ברמות הגבוהות ביותר, שחלקם אינם נכללים בסל הבריאות. לחצו על הקישור הבא להסבר – פרטים בקובץ המצורף.
מידע עדכני באופן שוטף מנוהל באתר “מדנס” – לחצו כאן למעבר לאתר מדנס.
הצטרפות לפוליסה
ניתן להצטרף לפוליסה ללא הצהרת בריאות (“חלון הזדמנויות”) במצבים הבאים:
- עובד חדש ובני משפחתו בשלושת החודשים הראשונים מעת תחילת העבודה.
- הולדת בן משפחה חדש (בן, נכד) בשלושת החודשים הראשונים מעת הלידה.
- חתן/כלה חדש במשפחה (לעובד, בן, נכד) בשלושת החודשים הראשונים מעת האירוע.
בכל שאר המקרים (מעבר לחלון ההזדמנויות) תמיד ניתן לצרף ולהצטרף בכפוף למילוי הצהרת בריאות.
- לתשומת לב: תנאי לצרוף בן משפחה לרבדים השונים ו/או הצטרפות לעובד לרבדים נוספים הינו הצטרפות העובד/גמלאי לרובד בסיסי (הצטרפות עובד לרובד הבסיס מתבצעת אך ורק במשאבי אנוש) !!!
- צוות מחקר – צוות מחקר ובני משפחותיהם יכולים להצטרף לביטוח הבריאות הטכניוני. הרובד הבסיסי ימומן ע”י העובד, כמו שאר הרבדים ככל שייבחרו לביטוח. להצטרפות לביטוח, באמצעות סוכנות מדנס, נדרש מסמך הפנייה ממח’ משאבי אנוש במוסד הטכניון.
ביטוח בריאות לאחר הפסקת עבודה
עובד אשר פורש לגמלאות (או פרישה מוקדמת לפנסיה) יוכל להמשיך את הביטוח הקולקטיבי לו ולמשפחתו במימון אישי (כולל רובד הבסיס). נדרש למלא טופס מתאים להסדרת אמצעי התשלום תוך 3 חודשים מעת הפרישה.
עובד אשר הפסיק עבודתו בטכניון/מוסד לאחר יותר מ- 10 שנות עבודה רציפות בטכניון/מוסד יוכל להמשיך את הביטוח הקולקטיבי לו ולמשפחתו במימון אישי (כולל רובד הבסיס). נדרש למלא טופס מתאים להסדרת אמצעי התשלום תוך 3 חודשים מעת הפסקת העבודה.
עובד אשר עזב את הטכניון/מוסד לאחר פחות מ- 10 שנות עבודה לא יוכל להמשיך את הביטוח הטכניון הקולקטיבי לו ולמשפחתו. עומדת לזכות העובד ובני משפחתו המבוטחים להצטרף לביטוח פרטי ללא הצהרת בריאות בחברת הפניקס, עד 3 חודשים מעת העזיבה. נדרש למלא טפסים מתאימים באמצעות סוכנות מדנס.
חובה להסדיר נושאים אלו עם ובתאום סוכנות מדנס.
הגשת תביעה
שימו לב דגשים חשובים:
- קיים יתרון בבקשת/תיאום אישור מראש לתביעה מתוכננת (אם יש צורך בהגשת תביעה, מומלץ להתייעץ לפני האירוע הביטוחי/הרפואי עם סוכנות “מדנס”).
- בכל מקרה של תביעה ו/או אישור לכיסוי ביטוחי חובה לפנות לסוכנות מדנס, גם אם רופא מטפל מציע את שירותיו בנדון. הקפדה על כך תמנע מצבים של דחיית בקשה ויכולת מענה לבעיות ככל שיהיו.
- תביעות בתחום התרופות – בקישור המצ”ב תמצאו ריענון הנחיות להגשת תביעות בתחום התרופות בביטוח הבריאות הקולקטיבי הטכניוני – לחצו כאן להסבר .
כל המידע הרלוונטי לתהליך תביעה מפורט בקישור הבא – לחצו כאן למעבר לקישור.
בכל נושא שוטף, הצטרפות ו/או שינוי סטטוס ו/או קבלת מידע וכו’ ניתן לפנות לנציגות מדנס בטכניון ו/או למוקד מדנס:
טלפון: 03-6380206 / פקס’: 03-6380399 / מייל: technion@madanes.com
פנייה לייעוץ/סיוע לחברת פרש קונספט – ניהול סיכוני בריאות:
שירותי החברה:- סיוע למבוטח בעת דחיית תביעה, סיוע במציאת רופאים מומחים.
- טלפון:- 073-2291344
- מייל:- office@fresh-concept.co.il
- אתר החברה: www.fresh-concept.co.il
בכל מקרה של בעיה בלתי פתורה, ניתן לפנות למשרד הארגון, במייל: m4@technion.ac.il
טפסים למעבר והצטרפות לביטוח הבריאות הקולקטיבי – לחצו כאן לאתר “מדנס” ובו תוכלו למצוא את הכל המידע.
מידע כללי:
- גילוי נאות – לחצו כאן לגילוי נאות של חברת “הפניקס”.
- מילון מונחי ביטוח בריאות וסיעוד – לחצו כאן לרשימת מושגי יסוד מתוך הפוליסה.
הרובד השלישי – חדש!
פרטי התקשרות:
- אבחון רפואי מהיר – יש לפנות למדיקל סנטר הרצליה – טל. 09-9592999
- לשאר הכיסויים – יש לפנות לחברת פ”מי פרימיום – טל. 03-5688111
רפואה משלימה
הזמנת מטפלים ברפואה משלימה (מבוטח ברובד 2) באמצעות מס. הטלפון: 1-800-260660
קישור לאתר “מדנס” בו תוכלו למצוא פירוט לגבי שירותים אמבולטוריים ורפואה משלימה – לחצו כאן למעבר לאתר מדנס.
קישורים לאתרים
-
מנתחים בהסכם – קישור לאתר “הפניקס” לצורך חיפוש מנתחים בהסכם – לחצו כאן לאתר הפניקס.
-
קישור לאתר הטכניון בסוכנות “מדנס” – לחצו כאן.
-
קישור לאתר סוכנות “מדנס” ולאפליקציית “מדנס” – לחצו כאן.
באם קיים ביטוח רפואי אחר פרטי או קולקטיבי – מה עושים?
באם קיים כעת ביטוח רפואי פרטי או קולקטיבי אחר (לך ו/או בן משפחה) להלן תהליך חשיבה לקבלת החלטה האם כדאי לרכוש פוליסת ביטוח הבריאות הקולקטיבי של הטכניון – לתהליך לחץ כאן. אנא פנו לנציג “מדנס” בטכניון, ישראל, לקבלת מסמך השוואתי בין פוליסת הטכניון ופוליסה אחרת.
בעת קבלת ההחלטה יש לשים לב לתקופת האכשרה לביטוח החדש (כדי שלא יווצר מצב של תת-ביטוח). לעיתים כדאי לשקול זמנית שתי פוליסות מקבילות עד לתום תקופת האכשרה.
ביטוח סיעודי
עקב הוראות החוק לא ניתן לבצע כעת ביטוח סיעודי קולקטיבי. ניתן להצטרף לביטוח סיעודי פרטי בכל חברת ביטוח וגם לתוכניות ביטוח סיעודי של קופות החולים.
מומלץ לבצע סקר מחירים ולבצע תכנון של תקופות (ביטוח מקרות מקרה או ביטוח אחרי סיום תקופת הביטוח של קופת חולים וכו’…), וסכום הביטוח הסיעודי בהתאם למקורות ההכנסה ויכולות המימון.
סוכנות מדנס תסייע לך בנדון, ככל שיתבקש.